Activitatea de management

Activitate transversala, cu caracter general, s-a derulat pe toata perioada de implementare a proiectului la sediul Solicitantului 
In cadrul activitatii au fost elaborate si depuse 6 rapoarte tehnico-financiare, transmise 6 cereri de rambursare, au avut loc 12 intalniri de lucru cu partenerii din proiect, de-a lungul perioadei de implementare

Activitati de informare si vizibilitate a proiectului cu caracter general ​

S-a derulat pe toata durata de implementare a proiectului si a vizat promovarea proiectului si a unor aspecte privind economia sociala:

  • In luna octombrie 2014 s-au realizat materialele de informare si publicitate pentru conferinta initiala (brosuramapainvitatie, etc.) 
  • In luna decembrie 2014 s-au realizat materiale pentru sesiunile de informare si consiliere (o brosura care a fost distribuita in cadrul sesiunilor de informare si consiliere) 
  • In luna noiembrie 2015 pentru conferinta de incheiere a proiectului s-au realizat 100 brosuri/materiale de prezentare a rezultatelor proiectului, 1 comunicat de presa, 1 spot audio-video care a fost difuzat  

Activitati de promovare si marketing a produselor/ serviciilor furnizate de catre SES-uri​

  • Aceste activitati au avut ca scop cresterea vizibilitatilor produselor si serviciilor din SES-uri pe pietele de profil si consolidarea vanzarilor in scopul asigurarii sustenabilitatii acestora
  • Strategiile au fost realizate de catre firme specializate in domeniul marketingului si promovarii care au oferit cele mai bune alternative de campanii. 

Crearea grupurilor de lucru care includ reprezentanti din partea autoritatilor locale in vederea identificarii potentialului fortei de munca, precum si crearea...

Crearea grupurilor de lucru care includ reprezentanti din partea autoritatilor locale in vederea identificarii potentialului fortei de munca, precum si crearea unei baze de date cu minim 50 de persoane apartinand grupurilor vulnerabile/fiecare regiune
  • In luna noiembrie 2014, expertii grup tinta ai P1 „AUR”- Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umane (A.N.S.R.U.) si P2 Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala ASSOC au contactat reprezentantii autoritatilor locale, in vederea constituirii grupurilor de lucru. Astfel, avand la baza si feedback obtinut de la participanti pe durata conferintei de lansare a proiectului, expertii au contactat autoritatile care si-au manifestat interesul sa faca parte din grupurile de lucru, dar si reprezentati ai autoritatilor locale care nu au fost prezenti la conferinta de lansare a proiectului.
  • Urmare a contactului stabilit intre expertii de grup tinta si autoritati, au fost constituite doua grupuri de lucru, unul la nivelul regiunii Bucuresti-Ilfov si unul la nivelul regiunii Nord-Vest. Rezultatul grupurilor de lucru il reprezinta realizarea a doua baze de date cu 103 membrii ai grupului tinta regiune, dintre care 50 in regiunea NV si 54 in regiunea BI. Grupul tinta selectat per regiune este urmatorul:



In vederea identificarii acestor persoane, au fost intocmite un numar de 4 protocoale de colaborare, dupa cum urmeaza:

Crearea unei retele de colaborare intre structurile de economie sociala infiintate in cadrul proiectului...

Crearea unei retele de colaborare intre structurile de economie sociala infiintate in cadrul proiectului si alte intreprinderi de economie sociala si crearea unui centru virtual tip forum pentru antreprenorii in economie sociala sub egida MATCA

Activitatea a urmarit crearea unui flux comercial intre SES-urile infiintate in cadrul proiectului in scopul sprijinirii reciproce a activitatilor lor comerciale. Domeniile de activitate ale SES-urilor sunt complementare si convergente, unele SES-uri reprezentand furnizori de baza pentru celelalte. Astfel, domeniile de activitate ale SES-urilor sunt complementare si convergente, unele SES-uri reprezentand furnizori de baza pentru celelalte, in scopul asigurarii sustenabilitatii acestora. Structurile de economie sociala au fost concepute in asa fel incat sa-si desfasoare activitatile specifice astfel incat per ansamblu, functionarea lor sa fie sustenabila si omogena, iar serviciile si produsele lor sa se afle in interdependentaastfel:

  • atelierul de croitorie MATCA poate fi furnizor pentru magazinul on-line si show-room pentru articole vestimentare de lux si accesorii, MATCA DESIGN S.R.L. De asemenea, poate inchiria produse pentru diferitele evenimente organizate de catre SES-ul S.C. Rock House Events S.R.L., in vederea promovarii produselor proprii si asigurarii unei mai mari vizibilitati a activitatii sale
  • atelierul de ceramica ATELIER CERAMIC NORD PROD SRL poate fi furnizor al magazinului on-line de produse maramuresene S.C. AUTHENTIC PROD SHOP S.R.L., in primul rand, precum si al magazinului on-line si show-room pentru articole vestimentare de lux si accesorii. In plus, poate furniza propriile produse de articole ceramice, drept suveniruri sau produse ornamentale, in cadrul diverselor evenimente organizate de catre SES-ul S.C. Rock House Events S.R.L., sau in cadrul evenimentelor la care cateringul este asigurat de catre MATCA FOOD S.R.L. 
  • firma de catering MATCA FOOD S.R.L. poate colabora direct cu cea de organizare evenimente S.C. Rock House Events S.R.L. si de asemenea, poate colabora si cu celelate SES-uri, care in cadrul diverselor actiuni organizate, pot apela la serviciile lor de catering 
  • structura de economie sociala S.C. Rock House Events S.R.L. se poate implica in organizarea diferitelor evenimente pentru toate celelalte structuri de economie sociala, incepand de la crearea conceptului, partea de promovare si imagine: spoturi de promovare difuzate in spatiul media, fotografii profesionale ale sediilor, ale personalului SES-urilor, fotografii ale produselor SES-urilor. Structura de economie sociala S.C. Rock House Events S.R.L. poate sprijini celelalte SES-uri prin activitati de promovare si marketing a produselor si/sau serviciilor furnizate de catre SES-uri, aceste activitati avand ca scop cresterea vizibilitatilor produselor si serviciilor din SES-uri pe pietele de profil si consolidarea vanzarilor in scopul asigurarii sustenabilitatii acestora. In acest fel, va asigura transferabilitatea activitatilor derulate in cadrul tuturor celor sase SES-uri, prin organizarea diferitelor evenimente precum conferinte, lansari de produse, expozitii, conferinte de presa, zone de impact in cadrul diverselor festivaluri sau targuri la care pot participa aceste SES-uri, fiecare in domeniul sau de organizare. De asemenea, poate organiza evenimente de team-building pentru angajatii SES-urilor, reuniuni, traininguri sau ateliere de lucru. Rock House Events prin conceptele sale de promovare va incerca sa mentina o imagine unitara a tuturor SES-urilor (acestea fiind create in cadrul aceluiasi proiect, sub egida M.A.T.C.A.), dar in acelasi timp sa prezinte si particularitatile fiecarui SES in parte si ceea ce aduce nou in comunitatea in care isi desfasoara activitatea.

Crearea unui centru virtual tip forum pentru antreprenorii in economie sociala

Crearea, functionarea si gestionarea a 6 structuri de economie sociala​

Activitatea intra sub incidenta ajutorului de minimis si s-a derulat in trei etape: inregistrarea structurilor de economie sociala, asigurarea bazei materiale pentru structurile de economie sociala si functionarea efectiva a SES. S-au infiintat patru SES-uri in zona rurala, doua in comuna Chiajna judetul Ilfov (S si P1) si doua in comuna Recea, judetul Maramures (P2), precum si doua SES-uri in Bucuresti (P1 si P3). 

Cele sase SES-uri infiintate sunt:

  • Structura de economie socială cu activitate economică distinctă, nonprofit, cu sediul în mediul rural, Comuna Chiajna, județul Ilfov, Sat Dudu, str. Preot Paroh Sebe Costin, nr. 8, et. 4, ap. 1, infiintata de catre beneficiarul proiectului Asociatia ANCE Europe, S.C. ROCK HOUSE EVENTS S.R.L. Aceasta are drept obiect principal de activitate organizarea expozitiilor, targurilor si congreselor, iar ca activitati conexe productie cinematografica, video si de programe de televiziune; post-productie cinematografica, video si de programe de televiziune; distributie a filmelor cinematografice, video si a programelor de televiziune; proiectia de filme cinematografice; realizare a inregistrarilor audio si activitati de editare muzicala; difuzare a programelor de radio; difuzare a programelor de televiziune; prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe; activitati ale portalurilor web, etc.
  • ATELIER CERAMIC NORD PROD SRL, cu personalitate juridica proprie, cu sediul social in sat Grosi, Comuna Grosi, nr. 307, Judetul Maramures, infiintat de catre partenerul national Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala ASSOC si care are drept obiect de activitate fabricarea articolelor ceramice pentru uz gospodaresc si ornamental.
  • S.C. AUTHENTIC PROD SHOP S.R.L., infiintata tot de catre Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala ASSOC, cu sediul in Grosi, judetul Maramures, avand ca obiect principal de activitate comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet. Aceasta structura de economie sociala este un magazine on-line de produse traditionale maramuresene.
  • Atelier de croitorie, fara personalitate juridica, infiintat de catre partenerul national numarul 3 in cadrul proiectului, Fundatia Doina Levintza, cu sediul in Bucuresti, str. Tunari, nr. 33 A, parter si demisol, sector 2, un atelier de croitorie, o activitate economica noua in cadrul fundatiei.
  • MATCA DESIGN SRL, infiintata de catre partenerul national „AUR” - Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umane, in Bucuresti, Aleea Cricovul Dulce, nr. 2-4, bloc 17-18, ap. 100, sector 4, avand ca obiect de activitate comert cu amanuntul al altor bunuri, in magazine specializate. Este un magazin on-line si show-room pentru articole vestimentare de lux si accesorii.
  • MATCA FOOD S.R.L., infiintata tot de catre partenerul national „AUR” - Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umanecu sediul in comuna Chiajna, judetul Ilfov, sat Rosu, strada 1 Decembrie 1918, nr. 207-209, care deruleaza activitati de alimentatie (catering) pentru evenimente. 

Aceste ultime doua structuri de economie sociala sunt cu personalitate juridica separata.

Desfasurarea sesiunilor de informare si consiliere profesionala, incluzand masuri de consolidare a stimei de sine

  • Partenerii „AUR”- Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umane (A.N.S.R.U.) - partenerul national 1 si Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala ASSOC - partenerul national 2, au derulat sesiunile de informare si consiliere, in conformitate cu graficul de implementare al proiectului

La nivelul regiunii Bucuresti-Ilfovsesiunile de informare si consiliere au fost derulate in perioada 17-19 decembrienumarul de participanti la acestea fiind de 50 de persoanePe durata acestor sesiuniconsilierul vocational al P1 a aplicat chestionarul Holland si a derulat interviuri individuale structurate cu fiecare dintre beneficiari

La nivelul regiunii Nord-Vest, sesiunile de informare si consiliere au fost derulate de catre P2 in intervalul 17-19 decembrieiar la acestea a participat un numar de 50 de persoanePe durata acestor sesiuni, au fost completate chestionare de aptitudini pentru fiecare dintre persoanele participante. De asemenea, au fost intocmite fise de evaluare pe baza chestionarelor de aptitudini.

  • Aceste sesiuni de info-consiliere (programe integrate de informare si consiliere) la care au participat cele 100 de persoane apartinand grupurilor vulnerabile, au avut urmatorul program: 

ziua 1: intalnire comuna cu membrii grupului tinta din fiecare regiune de implementare. S-a realizat o prezentare conceptului de economie socialaprezentarea proiectuluiprezentarea SES-urilorsi s-au programat interviurile individuale;

ziua 2: s-au derulat interviurile individuale

ziua 3: s-au derulat interviurile individuale

Dotarea a 6 structuri de economie sociala pe baza planului de achizitii si angajarea personalului​

In perioada de implementare a proiectului, cele 6 SES si-au continuat activitatile de implementare a planurilor de afaceri asumateprecum si colaborarea intre eleprin crearea unui flux comercial intre structurile de economie sociala infiintate in cadrul proiectului, in scopul sprijinirii reciproce a activitatilor lor comerciale.

Elaborarea criteriilor de selectie a persoanelor care vor fi angajate in SES-uri

Activitatea a fost realizata de catre cei doi consilieri vocationali ai partenerului national 1 - „AUR”-Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umane (A.N.S.R.U.) si ai partenerului national 2 - Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala ASSOC, impreuna cu expertul transnational incluziune sociala al P4 Athens Network of Collaborating Experts (ANCE) si pe baza cerintelor formulate de catre expertii in antreprenoriat social de la beneficiar - Asociatia ANCE Europe si partenerii care infiinteaza SES-uri. Cei doi consilieri vocationali ai P1 si P2 au elaborat un set de criterii de selectie (incluzand deprinderi practice) in functie de care au fost selectate cele 26 de persoane care ulterior au fost angajate in cadrul SES. Criteriile de selectie a grupului tinta au inclus nivelul de studii necesarabilitatile de comunicare si abilitatile profesionale necesareAbilitatile profesionale necesare au fost determinate pe baza unor teste teoretice si/sau practice.

Elaborarea strategiei de promovare si marketing...

 

Furnizarea de programe de formare si initiere pentru angajatii SES-urilor, inclusiv dezvoltarea de utilizare TIC

  • Activitatea a vizat cele 26 de persoane din grupurile vulnerabile angajate la SES-uri si a fost externalizata catre furnizori de FPC autorizati in domeniile lucrator comercial, agent vanzari, competente IT, bucatar, planificare si organizare evenimente, decorator interioare, dj, croitor, lucrator in industria ceramica, administrator baze de date, igiena. Perioada de desfasurare a acestei activitati a fost 01.02.2015 - 30.11.2015.
  • In cadrul acestei activitatiexpertii antreprenoriat social de la fiecare partener national in parte au identificat programele de formare profesionala, pentru angajatii SES-ului.

Furnizarea de servicii/programe integrate pentru grupurile vulnerabile

Activitatea a vizat implicarea persoanelor din cele doua baze de date (100 persoane) realizate in cadrul A 3.1. in activitati de informare, consiliere si conexe avand ca rezultat consolidarea stimei de sine. Programele de info-consiliere au avut drept obiectiv identificarea, la nivelul grupurilor vulnerabile vizate, a acelor persoane care se vor angaja in cadrul SES create. In acest sens, fiecare persoana participanta la sesiunile de info-consiliere a fost evaluata in mod individual, beneficiind la sfarsitul acestor sesiuni de un profil personalizat. Evaluarea s-a realizat pe baza nivelului de studii, abilitatilor de comunicare si abilitatilor profesionale necesare. 

Organizarea grupurilor de lucru in scopul identificarii potentialului local al fortei de munca la nivelul grupurilor vulnerabile si a stabilirii unor masuri adecvate de incluziune sociala​

Aceasta activitate avut ca scop realizarea a 2 parteneriate la nivelul celor doua regiuni din proiect, dintre parteneri si autoritatile locale in scopul identificarii persoanelor din grupurile tinta vulnerabile prin coroborarea informatiilor din bazele de date ale institutiilorautoritatilor locale si cele ale partenerilor P1 „AUR”- Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umane (A.N.S.R.U.) si P2 Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala ASSOC.

Organizarea unei conferinte de lansare a proiectului

A avut loc in Bucuresti, cu 50 de participanti, in data de 30 octombrie 2014, la Centrul Socio-Cultural “Jean Louis Calderon”, al Primariei Sectorului 2, la care au participat reprezentantii tuturor partenerilor din proiect, reprezentanti ai altor ong-uri implicate in dezvoltarea economiei sociale si alti actori sociali relevanti in domeniul incluziunii sociale.

Organizarea unei conferinte finale​

Conferinta finala pentru diseminarea si promovarea rezultatelor proiectului are loc la Teatrul Elisabeta din BlvRegina Elisabeta, Nr. 45, Bucuresti

Organizarea unor evenimente tip "Ziua Portilor Deschise" in cadrul fiecarui SES la care...

Organizarea unor evenimente tip "Ziua Portilor Deschise" in cadrul fiecarui SES la care vor participa alte grupuri vulnerabile in scopul transferului de bune practici si a cresterii stimei de sin​e

In cadrul acestor evenimentefiecare SES a primit un numar de 15 persoane din alte grupuri vulnerabile, cu preponderenta persoane cu dizabilitati in scopul schimbului de experienta, a informarii in domeniul economiei sociale si a oportunitatilor de ocupare. Perioada de desfasurare a fost 01.06.2015 - 30.11.2015.

Au fost organizate urmatoarele zile ale portilor deschise:

  • 03.09.2015, 11.00 - 13.00, „Ziua Portilor Deschise” la SES MATCA DESIGN SRL, Bucuresti, str. Ion Campineanu, nr.3A. 
  • 20.09.2015, 13:30 - 19:00, „Ziua Portilor Deschise” la SES ROCK HOUSE EVENTS SRL si SES ATELIER DE CROITORIE „DOINA LEVINTZA”, Consiliul National al Dizabilitatii, Bucuresti, Str. Cauzasi nr. 26. Angajatii structurilor de economie sociala "Rock House Events" si "Fundatia Doina Levintza" create în cadrul proiectului strategic "M.A.T.C.A Munca - Adaptabilitate - Tradiție - Coeziune - Acțiune“ au spus povestea lor tuturor celor care, prin vulnerabilitate, sunt invincibili. Organizatorii de evenimente de la Rock House, croitoresele si designerii de la Fundația Doina Levintza i-au incurajat pe cei care aspira la un loc de munca intr-o intreprindere de economie sociala si nu au avut increderea sa transforme visul in realitate.

Organizarea unor stagii de formare in domeniul incluziunii sociale pentru managerii si specialistii implicati in...

Organizarea unor stagii de formare in domeniul incluziunii sociale pentru managerii si specialistii implicati in structurile de economie sociala cu participarea unui expert transnational in incluziune sociala​
  • Programele de formare pentru managerii si specialistii SES au avut ca obiectiv dezvoltarea cunostintelor si competentelor necesare pentru ca acestia  sa gestioneze activitatea structurilor de economie sociala prin prisma rolului pe care acestea il au in cadrul celui de-al “treilea sector”. Managerii si specialistii au participat la programul de formare de “Manager de intreprindere sociala”, cod COR 112036 (40 ore), autorizate conform OUG 129/2000 oferit probono de catre P1 la sediul sau si la sesiunile de instruire in incluziune sociala sustinute de catre expertul transational (40 ore). Astfel, expertii antreprenoriat social ai solicitantului - Asociatia Ance Europe și ai partenerilor naționali  „AUR” - Asociația Națională a Specialiștilor în Resurse Umane (A.N.S.R.U.), Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC si Fundatia Doina Levintza au selectat 20 de persoane - manageri si specialisi implicati in economia sociala, in vederea participarii la stagiile de formare in domeniul incluziunii sociale.
  • Partenerul național P 1 - „AUR”- Asociația Națională a Specialiștilor în Resurse Umane (A.N.S.R.U.) a organizat aceste sesiuni de formare la sediul din București și a pus la dispoziția candidaților,  un formator pentru cursul de manager în economie socială, pro bono, precum și un material suport de curs manager în economie sociala
  • Aceste stagii de formare au urmarit dezvoltarea competentelor personalului implicat in dezvoltarea si gestionarea structurilor de economie sociala si cresterea gradului de informare si constientizare cu privire la beneficiile economiei sociale
  • Cursul de formare manager in economie sociala a avut loc in perioada 19 februarie - 23 februarie 2015, iar cursantii au discutat despre noțiuni cu aplicabilitate imediata pentru structura de economie sociala infiintatarespectiv despre planul de afaceri si alte instrumente de management, strategia de marketing, planul financiarfunctiile managementuluiplanul de promovare, etc.  

Sesiunea de formare în domeniul incluziunii sociale si suportul de curs aferent, l-a susținut expertul in incluziune sociala al partenerul transnațional ANCE, in perioada 24 februarie - 28 februarie 2015, la sediul solicitantului. In cadrul acestuiaparticipantii au discutat conceptul de “incluziune sociala” si diverse modalitati de aplicare a acestui concept destul de nou in societatea noastra folosind o serie de exemple de buna practică din Greciatara cu o mai mare traditie in economia socialaAceasta a fost definita drept procesul multidimensional prin care se fac eforturi in directia asigurarii egalitatii de sanse pentru toti oameniiindiferent de originea lorastfel incat acestia sa-si poata realiza intregul potential in viataVizeaza crearea unor conditii, care permit ulterior, o participare deplina si activa a fiecarui membru al societatii, in toate aspectele vietiiinclusiv activitati civicesocialeeconomice si politiceprecum si participarea la procesele decizionale. Al doilea sens al incluziunii sociale este definirea ei drept procesul prin care societatile incearca combaterea saraciei si a excluziunii socialeIntegrarea sociala sau incluziunea sociala nu inseamna uniformitateidentitatea oamenilor, ci o societate in care-si gaseste locul diversitatea si favorizeaza angajamentulPentru a realiza integrarea sociala si incluziunea socialavocile oamenilornevoile si preocuparile lortrebuie  fie auzite. Nu numai unii, ci toti membrii societatii, cu diferite originitrebuie sa aiba un cuvant de spus si o miza in societatea lor comunaAceasta incluziune a societatii care creeaza si mentine stabilitateaprecum si disponibilitatea de a imbratisa schimbareaatunci cand este necesartrebuie sa reprezinte directia in care sa se indrepte si societatea noastraincepand cu cei care sunt implicati direct in economia sociala.

Aceasta sesiune de formare a avut drept scop pregatirea participantilor in vederea urmatoarelor activitati din cadrul proiectului, ca transferul de bune practicielaborarea strategiei de promovare si marketing a structurilor de economie sociala nou infiintatecrearea unui centru virtual de consiliere pentru antreprenorii in economia sociala.

La sesiunile de formare si transfer de bune practici au participat un numar de 6 manageri in economie sociala si 14 specialisti in economie sociala.

Organizarea unor workshop-uri in vederea identificarii beneficiilor aduse de economia sociala pentru incluziunea grupurilor vulnerabile pe piata muncii​

Organizarea unui targ de economie sociala in scopul promovarii parteneriatului dintre SES-urile create prin proiect sub egida MATCA...

Organizarea unui targ de economie sociala in scopul promovarii parteneriatului dintre SES-urile create prin proiect sub egida MATCA si a angrenarii altor structuri de economie sociala in cadrul MATCA

Targul de economie sociala a fost organizat in Bucuresti si avut drept scop promovarea beneficiilor aduse comunitatiilor prin dezvoltarea structurilor specifice acestui al treilea sector al economiei 

  • In zilele de 18 și 19 septembrie 2015, la Institutul Cervantes, situat în București,  Bd. Regina Elisabeta nr. 38, Sala de expoziții, începând cu orele 10.00 a avut loc Targul de Economie Sociala organizat in cadrul proiectului MATCA. Acesta a fost organizat de Asociația Ance Europe, în parteneriat cu “AUR” - Asociația Națională a Specialiștilor în Resurse Umane (A.N.S.R.U), partener 1, Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC, partener 2 si Fundația Doina Levintza, partener 3. La acest eveniment au participat structurile de economie sociala create in cadrul proiectului, precum si alte structuri de economie sociala apartinand diverselor domenii (catering, tipografie, atelier social de impletit papura, atelier social de design si articole promotionale, atelier de constructie a acoperisurilor din stuf, servicii in sprijinul persoanelor cu dizabilitati locomotorii, productie cosmetice, design amenajari interioare, etc.). Scopul acestui eveniment a fost oriectat catre doua directii, prima de promovare a parteneriatului dintre structurile de economie sociala create prin acest proiect sub egida MATCA, iar cea de-a doua de a angrena noi structuri de economie sociala in vederea unor colaborari fructuoase pe viitor.

Realizarea si actualizarea unui website al proiectului

Este gazduit pe site-ul beneficiarului 

  • In luna decembrie 2014, a fost finalizata realizarea site-ului proiectului care a fost up-dat lunar cu activitatile, rezultatele si alte informatii relevante din proiect: http://matca.anceeurope.ro/

Selectarea persoanelor din grupul vulnerabil care urmeaza sa fie angajate in SES pe baza aptitudinilor dovedite in urma aplicarii criteriilor de selectie​

  • Pe baza informatiilor obtinute pe durata sesiunilor de informare si consiliere, respectiv a recomandarilor consilierilor vocationali pentru fiecare persoana care a facut parte din grupul tinta, in luna ianuarie 2015 au fost demarate interviurile individuale in vederea angajarii de personal in cadrul SES. 
  • Interviurile s-au derulat dupa cum urmeaza:

Bucuresti, Str. Ion Creanga, Nr. 11-13, Sector 5 - interviuri derulate de Asociatia ANCE Europe pentru urmatoarele posturi vacante in cadrul SES: consilier evenimente, DJ, decorator interioare, sofer

Bucuresti, Str. Ion Campineanu, Nr. 3A - interviuri derulate de AUR”- Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umane pentru urmatoarele posturi vacante in cadrul SES: agent vanzari, operator PC, lucrator comercial, bucatar sef, sofer, ajutor bucatar. Au fost intervievate un numar de 13 persoane pentru SES magazin online (MATCA Design) si 5 persoane pentru SES catering (MATCA Food)

Bucuresti, Sos. Tunari, Nr. 33A - interviuri derulate de Fundatia Doina Levintza pentru urmatoarele posturi vacante in cadrul SES: croitor. Au fost intervievate un numar de 6 persoane;

Baia Mare, B-dul Unirii, nr. 28 - interviuri derulate de Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala ASSOC pentru urmatoarele posturi vacante in cadrul SES: lucrator in industria ceramica, agent vanzari, operator PC, administrator baze de date. Au fost contactate un numar de 33 de persoane, din care 26 si-au manifestat disponibilitatea de a participa la interviu. Dintre aceste persoane, 19 s-au prezentat in vederea sustinerii interviului individual.